Jawatan Kosong di Lembaga Kenaf dan Tembakau Negara - Closing Date 20 Sept 2014

Jawatan Kosong di Lembaga Kenaf dan Tembakau Negara - Closing Date 20 Sept 2014


Lembaga Kenaf dan Tembakau Negara mempelawa orang ramai yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut :

Jawatan Kosong Terkini 2014 di Lembaga Kenaf dan Tembakau Negara
Jawatan:-

1. 1. PEGAWAI PENYELIDIK GRED Q48/52/54

Permohonan

a)    Permohonan hendaklah dibuat melalui Borang LKTN Perj. 2 (Pin. 1/2011) yang boleh dimuat turun secara terus melalui laman web Lembaga Kenaf dan Tembakau Negara atau muatturun di bawah

b)    Calon-calon yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Kerajaan/ Badan Berkanun/ Penguasa Tempatan hendaklah memohon melalui Ketua Jabatan masing-masing dan hendaklah disertakan dengan Laporan Penilaian Prestasi pada tahun yang terakhir dan salinan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemas kini.

c)    Calon-calon bagi permohonan jawatan ini adalah dikehendaki mengemukakan cadangan penyelidikan dalam bidang pembiakbakaan yang boleh menyumbang kepada industri kenaf negara  diantara 50 – 150 patah perkataan (berbentuk esei - Bahasa Melayu/Bahasa Inggeris).

d)    Borang permohonan yang telah dilengkapkan berserta salinan fotostat sijil-sijil, Kad Pengenalan serta dokumen- dokumen lain yang berkaitan yang telah disahkan oleh Pengetua/ Guru Besar/ Penghulu/ Ketua Kampung/ Penggawa/ Pegawai Pendidikan Daerah dan Pegawai Kanan Kerajaan (dalam kategori Kumpulan A) hendaklah dihantar dalam sampul surat yang berukuran 32cm x 22cm. Di sudut atas sebelah kiri sampul surat hendaklah ditulis jawatan yang dimohon dan dialamatkan kepada :

KETUA PENGARAH
LEMBAGA KENAF DAN TEMBAKAU NEGARA
PETI SURAT 198
15720 KOTA BHARU KELANTAN
(U.P : Pengarah Khidmat Pengurusan)


Tarikh Tutup : 20 September 2014


Kerja Kosong di Lembaga Kenaf dan Tembakau Negara Terkini 2014

Maklumat Lanjut Iklan dan Syarat Kelayakan

Muat Turun Borang Permohonan

Share