Jawatan Kosong Tebaru Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) Mac 2014

Jawatan Kosong Tebaru Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) Mac 2014
Tarikh tutup Jawatan Kosong Tebaru Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) Mac 2014 ; 
10 Mac 2014

Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) mempelawa calon yang berkelayakan untuk mengisi jawatan berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :
  • Ketua Pegawai Teknologi Maklumat Gred UP3/F48
  • Pegawai Penerbit Kanan Gred UP4/N44
  • Pegawai Teknogi Maklumat (Pengaturcaraan) Gred UP5/F41
  • Pegawai Terjemahan Gred UP5/N41
  • Pembantu Tadbir Gred UP11/N17
  • Pegawai Khidmat Pelanggan Gred UP11/N17
  • Pembantu Operasi (Tea Lady) Gred Gred UP17/N11
  • Pemandu Gred UP16/ R3
Inisiatif penubuhan Kolej Islam Malaya pada 1955 atau dua tahun sebelum kemerdekaan Malaysia, adalah satu usaha yang berani yang dibuat melalui persetujuan Diraja oleh Majlis Raja-Raja untuk meningkatkan kefahaman Islam di kalangan umat Islam di Tanah Melayu pada masa itu. Masyarakat Islam hanya terdedah kepada pengajaran Islam secara tradisional, menjadikan ia agak terpencil dari pembangunan masyarakat moden dengan pendidikan Islam, yang mana sebahagian besarnya dipisahkan daripada pengajaran sains, kemanusiaan dan teknologi.

Jawatan Kosong Tebaru Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) Mac 2014

Penubuhan Kolej Islam Malaya merupakan titik permulaan dalam memecahkan ideologi dan mentaliti lama untuk berkongsi kepada umat Islam di Malaysia tentang keindahan dan rahsia Islam dengan cara yang lebih progresif dan moden.

Objektif utama Kolej Islam Malaya adalah untuk mengharmonikan hubungan antara rakyat Malaysia yang terdiri daripada pelbagai kaum melalui cara yang universal dan pembelajaran islam secara sistematik untuk meningkatkan pentadbiran negara sejak kemerdekaan pada tahun 1957.

Cara Memohon Jawatan Kosong Tebaru Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) Mac 2014

Pemohon yang berminat memohon jawatan Kosong MUIM perlu mengisi Borang Permohonan Bagi Pelantikan Jawatan MUIM. Borang permohonan hendaklah disertakan bersama salinan sijil akademik tertinggi mengikut kelayakan skim berkaitan. Borang permohonan yang telah lengkap hendaklah di emelkan kepada halinakadir@uim.edu.my atau nurulhuda@uim.edu.my

Universiti Islam Malaysia
Blok I, Bangunan MKN Embassy Techzone,
Jalan Teknokrat 2,
63000 Cyberjaya,
Selangor Darul Ehsan
Tel : +603-8318 6848
Faks : +603-8318 6846
Emel : helpdesk[at]uim.edu.my
Sebarang pertanyaan boleh dihubungi di talian berikut: 03-8318 6848. Maklumat lanjut jawatan kosong MUIM boleh didapati disini.

Jawatan Kosong Tebaru Majlis Universiti Islam Malaysia (MUIM) Mac 2014