Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Kajang (MPK) - Closing Date 13 June 2014

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Kajang (MPK) - Closing Date 13 June 2014


About  Majlis Perbandaran Kajang (MPK)

Kajang dan kawasan sekitarnya merupakan sebuah mukim yang terletak di dalam Daerah Hulu Langat di Negeri Selangor. Ia terletak lebih kurang 14 batu di sebelah tenggara Kuala Lumpur. Dari Kuala Lumpur, Kajang dihubungi melalui jalan raya dan jalan keretapi. Kajang juga dapat dihubungkan dengan Putrajaya, Pusat Pentadbiran Negara dan Cyberjaya Bandar Multimedia Negara. Di sebelah baratnya pula terletak Bandar Puchong, Batu 3 dan Klang. Pada dasarnya Kajang terdiri dari beberapa penempatan Melayu, Cina dan India.
Kawasan perkampungan rata-rata didiami oleh orang-orang melayu. Orang-orang cina tinggal secara berselerak di sekitar Bandar Kajang. Manakala kawasan-kawasan ladang getah didiami oleh orang-orang berketurunan India. Jika dilihat dari sudut topografinya pula, Mukim Kajang adalah terletak di kawasan tanah tinggi iaitu lebih kurang 76,250 sm dari paras laut. Kebanyakan permukaan buminya adalah berbukit bukau dan dipenuhi oleh gunung. Tanah datarnya terdapat di kawasan-kawasan lembangan sungai seperti Sungai Langat, Sungai Bangi, Sungai Semenyih dan Sungai Chua. Kawasan-kawasan inilah yang merupakan tempat-tempat awal yang mula diterokai untuk penempatan di Mukim Kajang.
Source: www.mpkj.gov.m

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Kajang (MPK) - 13 June 2014

Permohonan adalah dipelawa daripada calon-calon Warganegara Malaysia ( keutamaan kepada Warga Negeri Selangor ) berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf kontrak / tetap seperti berikut di Majlis Perbandaran Kajang (MPK) seperti berikut:-
Jawatan Kosong Terkini 2014 di Majlis Perbandaran Kajang (MPK)

Jawatan:-

1. AKAUNTAN W41

2. PEMBANTU KEMAHIRAN (ELEKTRIK) H17


Tarikh Tutup Permohonan : 13 June 2014



Jawatan Kosong Terkini Selangor 2014 - Source


Muat Turun Borang Permohonan