Jawatan Kosong Agensi Angkasa Negara (ANGKASA) - Closing Date 07 Julai 2014

 Jawatan Kosong Agensi Angkasa Negara (ANGKASA) - Closing Date 07 Julai 2014
Agensi Angkasa Negara Malaysia (ANGKASA) merupakan agensi kerajaan Malaysia yang dibentuk pada tahun 2002 untuk memajukan pendidikan dan penyelidikan ilmu angkasa, serta membantu kerajaan melaksanakan Dasar Angkasa Negara. Agensi ini terletak di bawah Kementerian Sains Teknologi dan Inovasi. Ketua Pengarah Agensi Angkasa Negara Malaysia adalah Prof. Datuk Dr. Mazlan Othman, seorang ahli astrofisika ternama di Malaysia.
 Agensi Angkasa Negara Malaysia telah melancarkan Program Astronot Negara yang bermula pada tahun 2006 untuk mengantar astronot dari negara Malaysia ke angkasa lepas. Pada tanggal 4 September 2007, Sheikh Muszaphar Shukor telah dipilih sebagai Angkasawan Malaysia yang pertama. Ia akan berangkat ke Stasiun Luar Angkasa Internasional dengan menaiki Soyuz TMA-11 pada tanggal 10 Oktober 2007.

Jawatan Kosong Agensi Angkasa Negara (ANGKASA) - Closing Date 07 Julai 2014

Kerja Kosong Agensi Angkasa Negara
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Agensi Angkasa Negara seperti berikut:-

1. PENOLONG JURUTERA (AWAM) JA29
MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Permohonan yang telah lengkap hendaklah dialamatkan kepada:-

Pengarah
Bahagian Khidmat Pengurusan
Agensi Angkasa Negara
Pusat Angkasa Negara
42700 Banting, Selangor Darul Ehsan.
(u/p: Pn. Nursyamsyida bt Abd Rahim)
Semua borang permohonan hendaklah sampai sebelum atau pada tarikh tutup. Sebarang kelewatan penghantaran borang tidak akan dilayan.
Peringatan : Permohonan yang tidak lengkap tidak akan diproses.

Tarikh Tutup Permohonan:- 07 Julai 2014